Kolagen centar

 

Kolagen centar

Radeći već punih 30 godina trudili smo se da svojim vernim dugogodišnjim klijentima obezbedimo kvalitetnu negu lica, tela i noktiju. Sarađivali smo sa poznatim svetskim profesionalnim brendovima i uz pomoć njihovih preparata zadovoljavali visoke standarde iz oblasti kozmetologije. Nastojali smo da na što prirodniji način izgled naših klijenata dovedemo do savršenstva.

 

Detaljnije... 

ŠTA JE KOLAGEN?

 

Kolagen   je  najvažnija  belančevina  u  ljudskom  organizmu. On  obuhvataoko 40% od  svih  belančevina  i  osnovni  je  deo  vezivnog  tkiva. Odgovoran  je  za  stanje  kože, očne  jabučice, kostiju, kose  i  noktiju. Na osnovu  najnovijih  naučnih  istraživanja  stanje  kolagena  u  organizmu  određuje  biološki  uzrast  čoveka,  što  se  najviše  vidi  po  promenama  na  koži. Kolagen  čini  70%  belančevina  na  koži. 

Detaljnije... 

KOJE SU PREDNOSTI POLJSKOG KOLAGENA?

Za  poređenje – kozmetički  preparati  velikih  svetskih  firmi  sadrže  5-9%  kolagena  i  4 do 6  puta  su  skuplji  u  odnosu  na  istu  količinu. Čist  kolagenski  preparat  u  obliku  transdermalnog  gela sadrži  45%  kolagena  i  proizvodi  se  samo  u  Poljskoj. Sastav  Prirodnog  Kolagena  sa  svojom  “kratkos“  vodom  i  biološki  aktivnom  belančevinom  budi  zavist  kod  mnogih  stručnjaka.

 

Detaljnije... 

Colway  je  distributerska  organizacija  koja  funkcioniše  po  principu  mrežnog  marketinga (Multi – level – Marketing – MLM). Do ovde  su  sličnosti  Colway-a  sa   drugim  sličnim  preduzećima, koja  u  našim  delovima  Evrope  nemaju  visoki  renome. Colway  je  100%  poljska  firma, registrovana   2004 godine  u  Gdanjsku.

Posmatrano  sa  više  strana,  COLWAY je izuzetan  mrežni  marketing. Obezbeđuje  jedinstvene  finansijske i pravne  garancije. Kao  jedinstveni  biznis  te  vrste  u  svetu, uveo  je  podelu  prometa  sa  učesnicima  u  Ugovoru (administrativni  pravni  akt), koji  potpisuje  svaki  učesnik.

U  svim  MLM-ima  na  svetu  tzv. “ finansijski  planovi“  su  dodatak  koji  nema  snagu  ugovorenog  i   obavezujućeg  dokumenta. Zbog  toga  često  su podložni  promenama, na  koje  učesnici  nemaju  uticaja. Treba  da  dodamo da  su  svi  MLM-i, koji  su  došli  sa  Zapada, kao  pravni  subjekat, firme  sa  ograničenom  odgovornošću, obično  ograničenom   do  granica malog  kapitala. Te  firme  prividno  zarađuju  od  prodaje „startnih  paketa“ (startera), obrazlažući  da  je  to  neophodna  investicija  koja  će  olakšati  karijeru  novog  člana. COLWAY  nema  nikakve  „startne  pakete“, ali to  nije  sprečilo  ovu  mrežu  da  se  razvije  i  to  svedoči  o  tome  da  starteri  služe  uglavnom  za  uzimanje  novca  od  ljudi  koji  se  nikada  neće  baviti  distribucijom.

COLWAY  je  izuzetak  i  po  tome  što  je  pretvorio u pravilo sve operacije za pojednostavljanje života i povećanje provizija Učesnicima. Uključujući  i  takve  „kombinacije“  zbog kojih  se  u  drugim  marketinzima  raskidaju  ugovori – kao  npr.   objedinjavanje  prometa  ili  davanje prometa u zakup  sa  ciljem  da se dobije  veći  procenat. I  po  tome  što  se  nikada  i  ni  na  koji  način  ne  „smanjuje“  statut  za  kaznu,  ako  je  npr.  učesnik  privremeno prekinuo  svoju  aktivnost. I  po  tome  što  nikome  ne  stvara  poreske  probleme.

U  COLWAY-u  se  u  praksi  ulazi  bez  investicija. Izuzetno  lako  je  proveriti   proizvode   COLWAY-a  i  njegov  biznis. Niko  nije  dužan  da  kupuje, a  isto  tako  i  da prodaje... Ako  zaista  poželiš  da  proveriš   da  li  pišemo  istinu, onda   kupi  dva  proizvoljna  proizvoda – prvi,  da  lično  testiraš  njegov   kvalitet  i  delovanje, a  drugi,  da  probaš  da  ga prodaš.

U  stvari,  sistem  je  veoma  jednostavan .Pitaj  sve  dok  ne  budeš  razumeo  i  najmanju  sitnicu. Odlično poznavanje finansijskog plana COLWAY-a uveliko će ti se isplatiti. To  je  jedini  MLM  u  svetu  koji  ne  motri  na  „vratanca  u  sistemu“, na  neiskorišćene  provizije  i  dr. Naprotiv – dozvoljava  učesnicima  da  ostvare  najveću  finansijsku  dobit  za  sebe. To  je  jedini  mrežni  marketing  u  kojem  udružena  menadžerska  grupa  može  da  sedne  na  kraju  meseca  i  da  zajedno  odluči  kako  da  raspodeli  stvoreni  promet – možda ne tako kako je lično smišljen, već na takav način pomoću kojeg će se izvući  maksimum  novca  iz  sistema.   63%  potrošačkih  cena se vraća  nazad  kod  ljudi  u  mreži. Dakle  imamo  šta  da  naučimo i  za  šta  da  se  borimo.

Možeš  da  radiš  u  različitim  mrežnim  marketinzima nepoznavajući  pojedinosti  njihovog  finansijskog  plana – i  ništa  se  loše   neće  desiti, pošto  su  ti  „planovi“  toliko  ambiciozni  da  je  skoro  nemoguća  njihova  potpuna  realizacija. Uopšteno  rečeno,  oni  se  dele  na  tzv. binarne  sisteme  koji  prilikom  regrutovanja  novih  distributera  zahtevaju  stvaranje  dva  ravnopravna  „kraka“  pošto  se  ne  dopuštaju  zarade  samo  sa  jednog „kraka“ i tzv. „petice“  koji  zahtevaju  da svakog  meseca  ispod  distributera  bude  upisan  i određen  broj  aktivnih  lica.

Marketing  COLWAY-a  je  stvoren  tako  da  samo  nakon  nekoliko  meseci  rada  mogu  da  se  zarade  značajni aktivni i pasivni  prihodi. Da  bi  se  to  dogodilo  trebalo  je  da  se  odreknemo  velikih  zahteva  upućenih  menadžerima. Zato  je  naš  marketing  najliberalniji  marketing koji  je  negde  i  nekada  postojao. A  u  praksi  on  je  još  prijateljski  nastrojen  prema  učesnicima.

Takođe, marketinški  sistem  COLWAY-a  očekuje  da  ćeš  uvesti  u  sistem  za  početak  troje, a  nakon  toga  petoro  ljudi, koji  će  kasnije  dobiti  status  menadžera. Ali  taj  sistem  ne  zahteva  teško  ostvarljive  stvari. Ne  uslovljava  tvoju  zaradu time da menadžeri  neprestano  budu  aktivni  i  „veoma  prometni“. Ne  naređuje  ti  da  ih „kloniraš“ pet puta. U  tom  sistemu  je  dovoljno  da  tvoja  trojka  ili  petica  samo  zablista  u  jednom  trenutku. I  to  ne  odmah. I  ne  istovremeno. Njihova  nominacija  menadžera  daje  ti pravo  na  provizije  u  strukturi  zauvek.

Pravi  menadžer  nije  prinuđen  da prodaje  proizvode  novim  klijentima. Potpuno  je  dovoljno  da  menadžer  snabdeva  proizvodima  samo  svoju organizaciju  distributera. I to  funkcioniše  odlično  pod  jednim  jedinim  uslovom – da  se  o  tome  brine  samo  njegova  „firma“ makar  i  sporo, ali  da se razvija sistemski. Ispunjavajući  taj  uslov – da  okuplja  nove  distributere  i  da  se  brine  o  starim  klijentima -  menadžer  COLWAY-a  ima  obezbeđene pristojne  prihode  u  vidu  provizija od strane  sistema. Ako  se  struktura  menadžera  ozbiljno razvije, desiće  se  velike  stvari...

Između  COLWAY-a  i  drugih  mrežnih  marketinga  postoji  i razlika  u  sistemu. Upšteno  rečeno: u  većini  MLM- ima „Veliki  brat“koji  misli  umesto  učesnika. Ko  šta  poruči, to  će  mu  biti  upisano  kao  promet  za taj mesec. U  COLWAY-u  menadžer  ima  realnu  vlast  u  svojoj   biznis  organizaciji. On  odlučuje  ko  će  iz  grupe  dobiti  menadžersku  nominaciju, kada  stvoreni promet u grupi to dozvoli. Menadžer  je  snabdevač, logističar, strateg i  upravnik. Isto  tako  je  i  kontrolni  organ  prometa  u  svojoj  grupi  i  njen  zastupnik  ispred  firme. Sistem  COLWAY-a  je  liberalan  i  prijateljski  nastrojen  prema  učesnicima, dozvoljavajući im pritom da  izvuku  iz  firme  maksimalne  moguće  provizije, ali  to  zahteva  i  određeni  nivo  etike  od  strane  menadžera. Zahteva etiku  i od  svakog  učesnika  u  našoj  mreži. Svugde, gde  postoji  nekakva  vlast  nad  drugima  i  odlučujuća  uloga  u  raspoređivanju  prometa  ili  novca, rađaju  se  ambicije  i  iskušenja.

Mi  vam  ne  nudimo  komplikovanu  lestvicu  ka  uspehu. Naša  mreža   bez  titulomanije (razni „direktori“, „potpredsednici“, „dijamanti“, „palme“, „orhideje“ itd.) predviđa  samo  dva  nivoa  u  karijeri: Distributer i  Menadžer. Prvi  zarađuje  od  trgovine  sa  proizvodima, Drugi snabdeva proizvodima  svoju  strukturu  i  dobija  provizije  od  njenog  prometa.

COLWAY  prodaje  proizvode  Menadžerima  u  mreži sa  popustom  od  40%. Oni  prodaju  proizvode  Distributerima  u  svojoj  strukturi. Prvo  upoznavanje  sa  COLWAY-om  je  skoro  uvek u  službi  klijenta  kojem  je  neko  preporučio  već  legendarni  Prirodni  Kolagen  ili prekrasne  kapsule  Colvita. Taj  koji  ti  je  prodao  prvo  pakovanje, sigurno  je  to  uradio  po  potrošačkoj  ceni. Ako  je  postupio  drukčije, nije  postupio  pametno. Zbog  pogrešno  protumačenog  prijateljstva  ili  prosto  iz  straha  on  je  „sažvakao“  potrošačku  cenu. Pošto  nije imao hrabrosti  da  ti  proda  proizvod  po ceni  na  malo, on  te  je  lišio  informacije  gde  je  zarada  Distributera. Nikada  nemoj  na  taj  način  da  radiš. Drugi proizvod se prodaje sa  popustom. I  to  samo  licu  koje  je  posle  prve  kupovine  odlučilo  da  sklopi  ugovor  o  distribuciji sa COLWAY  SERBIA.

 

1.Potpisivanje  Ugovora o  distribuciju obezbeđuje  još  na  početku

-Pravo  na  komplet  materijala, neophodnih  za  započinjanje  distribucije  proizvoda  i  izgradnje  sopstvene  mreže;

-Pravo  na  kupovinu  kolagenskih  proizvoda  u  proizvoljnim  količinama  sa  popustom  od  25%;

-Pravo  na  stvaranje  sopstvene  grupe  potrošača – distributera;

-Pravo  na  menadžersku  nominaciju  najkasnije  nakon   ostvarivanja  prometa  od  3000 EU.

 

Distributer  ima  pravo  na  sledeće  popuste  klijentskih  cena  COLWAY-a:

-25% - nakon  potpisivanja  ugovora  o  distribuciju

-30% - nakon  dostizanja  u  proizvoljnom  vremenu  nivoa  kupovine  od  800 EU  po  ceni  na  malo

-35% -  nakon  dostizanja  u  proizvoljnom  vremenu   nivoa  kupovine  od  1600 EU  po  ceni  na  malo

-40% - nakon  dostizanja  u  proizvoljnom  vremenu  nivoa  kupovine  od  2400 EU  po  ceni  na  malo

 

COLWAY  SERBIA  ne  traži  od  Distributera  i   Menadžera  da  se  slepo  pridržavaju  tih  pravila. COLWAY  ne  traži  od  Distributera  da  sam  ostvari  promet koji ga  čini  Menadžerom. To niko  neće  proveravati. Sistem  je  veoma  jednostavan. Distributer  nagomilava  promet svojom  kupovinom  i  kupovinom  distributera, koji  je  zacrtao  sebi, bez  rokova  i  obima. I  zapamtite – promet  se  izračunava  po  cenama  na  malo (distributer  plaća  proizvode  sa  odgovarajućim  popustom). Njegov  menadžer  pak  ima  pravo  da  mu  prebaci  deo  svog prometa. Tako  se  distributer  brže  penje  na  lestvici  koja  ga vodi  do  pozicije  menadžera.

 

Karakteristične  crte  distributerske  organizacije:

-Nedostatak  tipične za  većinu  MLM-a  sklonosti  ka  kontrolisanju  i  podnošenju  izveštaja  o  svakoj  kupovini  učesnika  koja  se  često  naziva  „red, strogo  polaganje  računa  ili  propis“, a  u  stvari omugućava  firmi  da  štedi  na  premijama i provizijama.

-Ima  veliko  poverenje  u  Menadžere, kojima  se  daje  velika  vlast  i  sloboda   delovanja.

-Menadžer ima  interes  da  dovodi  članove  svoje  grupe  do  menadžerske  pozicije  što  rađa  pretpostavku  da  je  pošten  i  motivisan  da  pruža pomoć.

-Distributer  takođe  ima  jaku  motivaciju  da  dođe  do  menadžerske  pozicije, pošto  tek  na  njoj  počinje  da  dobija  pasivni  prihod- najvažnije  u  MLM-u.

-Tu  nikakav  trgovinski  promet „ne  isparava“  i  ne  krije  se, pošto  isti stvara  zaradu.

-Biznis  COLWAY-a  je  baziran  na  liberalnim  pravilima  i  veri  u  individualnu  preduzimljivost  i  potpuno  odricanje  šematskog  marketinga  koji  misli  umesto  učesnika.

 

II  Menadžer

 

Promet  od  3000 EU  u  neodređenom  periodu  daje  Distributeru  menadžersku  nominaciju. Novi  Menadžer  se  nominuje  od  strane  COLWAY-a  po   predlogu  Menadžera  koji  je  iznad  njega  u  strukturi (sa  izuzetkom  i  od  upravnika  firme). Na  taj  način  dobija pravo  na proviziju od  prometa  svoje  strukture, isplaćene  od  strane  COLWAY-a  svakog  meseca.

Pravi, stabilan  i  nezavisni  prihod  izvan  ličnih  prodaja  počinje  u  COLWAY-u  onda  kada  njihov  izvor  postanu  provizije  koje  su  isplaćeni  za  promet, stvorenim od strane  drugih  lica. Postoje nekoliko načina da postaneš Menadžer:

-da u proizvoljno vreme stvoriš promet od 3000 EU po potrošačkoj ceni i da dobiješ nominaciju od strane svog Menadžera;

-da stvoriš  taj  promet  sa  jednim  kretanjem  i  sa  najvećim  popustom (otkupljujući  odjednom  robu  za  3000 EU, plaćajući  1800 EU – popust  40%).

-da gradiš  mrežu  tako  intezivno  da  promet  od  3000 EU  stvori grupu koju ti sam stvaraš.

 

COLWAY  SERBIA  registruje  novog  menadžera  nakon  što  dobije  pismeni  predlog  od  strane Menadžera  koji  ga  nominuje. Registracija  se  vrši  1-og  sledećeg  meseca. Menadžerski  status  daje  sledeća  prava:

-Direktno  otkupljivanje  proizvoda  COLWAY   SERBIA  sa  40%  popusta.

-Donosi  samostalne  odluke  o  raspodeli  mesečnog  prometa  strukture.

-Pravo  na  informaciju  o  prometu  sedam  nivoa  menadžera  ispod  njega.

-Ima  pravo  da  nominuje  za  menadžere  druge  distributere  iz  svoje  strukture.

-Dobija  provizije  od  prometa  od strane sedam  nivoa  menadžera  ispod  njega.

-Organizuje  informacione  sastanke  i  obuku  o  proizvodima  i  biznisu.

 

Provizije  se  plaćaju  Menadžeru  pod  uslovom  da  tokom  proteklog  meseca  on  ima  kupovinu  od  najmanje  800 EU  po  ceni  na   malo (tzv.  mesečna  kvalifikacija). Ona  mu  daje  pravo  na  sledeće  procente iz  prometa  Menadžera  u  njegovoj  strukturi  i  tada  sledi:

Prvi nivo – 7%, Drugi  nivo – 5 %, Treći nivo -3%, Četvrti  nivo – 3%, Peti nivo -2%, Šesti nivo -2 %, Sedmi nivo – 1%.

Pojam  „mesečna  kvalifikacija“  ne  znači  da  Menadžer  lično treba  da  proda  proizvode  za  tu  sumu. To  mogu  da  učine  distributeri  u  njegovoj  strukturi. Tu  „mesečnu  kvalifikaciju“ (ili  deo  nje) može  da  mu  da  „na  zajam“ i  menadžer  iznad  njega.

 

Dodatni  uslov  je  da  Menadžer  raspolaže  ispod  sebe  i  sa :

1 ili  2  menadžera  prvog  nivoa  ispod  njega, što  mu daje  pravo  na  procente  od  prometa  menadžera  sa prvog  i  drugog  nivoa

3 ili 4 menadžera  u  njegovom  prvom  nivu, što  mu  daje  pravo   na  procente  od  prometa  menadžera  sa prvog, drugog, trećeg, četvrtog  i  petog  nivoa

5  i  više  menadžera  u  njegovom  prvom  nivou, što mu  daje pravo  na  provizije od strane svih  sedam  nivoa  njegove  strukture.

 

Šta  proizilazi  iz  svega  toga?

Zabava  u  biznisu  završava  se objavljivanjem menadžerske  nominacije. Tada  se  stvara  mogućnost  za  zaradu  ozbiljnih suma  novca. Od  tog  trenutka  treba  da  se  pobrineš  za  stvaranje  troje, a  na  kraju  krajeva  bar  petoro  menadžera  neposredno  ispod  tebe. To  je uslov da  konzumiramo  sve  što  sudbina  može  da  nam  donese na trpezi.

Ovaj  materijal   neće  te naučiti  kako  odjednom  da  zaradiš  5000 EU  mesečno  u  vidu  pasivnog  prihoda. On  je  samo  zbirka  osnovnih  informacija. Tu  je  da  ti  pomogne  da  odlučiš  da  li  da  se  priključiš  nama, ali  ne  na  silu, ne  po  svaku  cenu. Ako  ceniš  sve  to – dočekaćemo  te  srdačno. Ali  moraćeš  još  mnogo  da  naučiš. Moraćeš  da  pitaš  neprestano  u  kancelarijama  COLWAY  SERBIA, da  učestvuješ  redovno  na  našim  informacionim  sastancima  i  obuci. I  da  učiš  od  lidera  u  našoj  organizaciji. Treba  da  slediš  one  koji  su uspešni.

Za  sada  pogledaj  donju  šemu. Nakon  toga  počni  da  širiš  svoju  strukturu  u  COLWAY-u  sa  sledećim  nivoima  i  pokolenjima. Pokolenja  koja  treba  da  naučiš  da  obnavljaš. Što  znači  da  će  oni  uvesti  sledeća pokolenja i  da  će  ih  naučiti  kao  što  ti  učiš  druge, da  bi  se razvijala  struktura  stvorena  s tvoje strane. Izračunaj  ako  svako  ima  samo  minimalnu  mesečnu  kvalifikaciju...

 

 

Primer:

 

I  kada  jednog  lepog  dana  postaneš  Menadžer  susrešćeš  se  sa  „slatkim  problemima“. Upoznaj  se  sa  finansijskim  sistemom. Kao  menadžer  zapamti  da  u prva  tri  dana  svakog  meseca  treba  da  predstaviš  u  kancelariji  firme  raspodelu  provizija  u  tvojoj  strukturi  za protekli  mesec. Tako  ćeš  sam  shvatiti  i  odrediti  svoju proviziju i proviziju  svojih  ljudi. Kada  sastavljaš  šemu  tih  provizija  nije  neophodno  da  prekoputa tvog  imena  upišeš svoj celokupni  promet – 800 EU  je  dovoljno, sve  iznad  tog  iznosa  prebaci  niovima  ispod  sebe. Tako ćeš  uzeti  veću  proviziju. Osnovna  liberalna  crta  našeg  marketinga  je  to  što  dozvoljava  prebacivanje  svih  provizija (ili  deo  njih)  u donjim  strukturama  menadžera.

Bez  obuke, koja  novim licima donosi  znanje  i  entuzijazam, a kod  starih  podstiče  svest  i  elan  ka  sopstvenim  ciljevima, teško  ćeš  postići  uspeh  u  MLM-u. Kada  govorimo  o  obuci  imamo  u  vidu  ne  samo  podučavanje  drugih, već  i  sebe. Čitaj  o  kolagenu, čitaj o MLM biznisu.

Treba  još  sad  da  znaš  da  u  tom  biznisu  treba  skoro  u  potpunosti  da  se  oslobodiš  egoizma. Totalno, zato  što  postoji  izuzetak. Egoizam  treba  da  ispoljavaš  prema  onima  koji  ti  kradu  vreme  i  koji  te  opterećuju  svojim  problemima, koji  ti  traže  novac  ili  proizvode  na  zajam.

Treba  da  pomažeš  i  učiš. Tvoji  kvaliteti  plus  entuzijazam  učiniće  te  Liderom!

Colway

KolagenColway  je  distributerska  organizacija  koja se bavi prodajom preparata na bazi Kolagena. Colway  je  100%  poljska  firma, registrovana   2004 godine  u  Gdanjsku.

Maloprodaja

Kolagen centar Adut
Milana Rakića 36a, Beograd
(prekoputa 6. Beogradske gimnazije),
+381 11 2411 933; +381 64 261 20 63

Veleprodaja

Središte: Beograd,
Tel:: +381 63 17 67 542
Email: colway.serbia@gmail.com

Go to top